اولین استادیوم فوتبال جهان در متاورس

تیم مشهور انگلستان اولین استادیوم فوتبال مجازی جهان را در متاورس می‌سازد.

صدای بورس- تیم فوتبال منچسترسیتی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت استادیوم خانگی خود در جهان متاورس است. بر این اساس، هواداران این تیم در سراسر جهان قادر خواهند بود که بخشی از مسابقات زنده یا ضبط شده این تیم باشند.

به گزارش «کوین تلگراف»، این قهرمان لیگ برتر انگلستان به همراه شریک جدیدش، شرکت سونی، به دنبال ساختن نمونه مجازی استادیوم اتحاد در متاورس است. استادیوم اتحاد، ورزشگاه خانگی تیم منچسترسیتی، برترین تیم امروز انگلستان است. منچسترسیتی اعلام کرد که برای ساخت این استادیوم مجازی، توافق‌نامه‌ای سه ساله با شرکت سونی منعقد کرده است. مسئولان این تیم ابراز امیدواری کردند که با ساخت این استادیوم مجازی، هواداران از آن لذت ببرند. در حالی که محدودیت‌های کرونایی همچنان امکان مسافرت را از مردم سلب کرده است، تماشای بازی‌ها و مسابقات فوتبال در فضای مجازی متاورس می‌تواند تا اندازه‌ای از ناراحتی هواداران کم کند.

مدیر ارشد بازاریابی گروه فوتبال سیتی در این باره گفت: منچسترسیتی در حال از بین بردن مرزهای جغرافیایی از طریق ساختن استادیوم مجازی اتحاد برای هوادارانی است که می‌خواهند بخشی از مسابقات زنده یا ضبط شده باشند.

این اقدام تیم فوتبال منچسترسیتی نه تنها برای جهان فوتبال بلکه برای دنیای مجازی هم خبر هیجان‌انگیزی به شمار می‌رود.

اولین استادیوم فوتبال جهان در متاورس

کد خبر 447477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =